tisdag 21 september 2010

rubrik eller något typ!?

Hej, eller nåt?!
Nu sitter man här och har precis gjort en header till Moa. Hoppas den blir bra!?;)
Men idag iaf har man vart i skolan. Ganska kul faktiskt, fast det slår inte gårdagen! xd
Hahah ojojoj, skratt var det hela tiden för mig och Moa!(Y) Vi har nog den bästa humorn tror jag!:D Men i helgen så har man haft Lallis en dag och jag skulle prova att hoppa bana på 70 (jag ska vara med på clearrounden med henne den 1 oktober ;) ) Ett lycka till!? :)
Sen när jag hoppat klart banan så körde jag lite "höjdhopp" och kom upp till 105 som högst!:D Ett nytt rekord!:D Mycket nöjd faktiskt!:D (LALUNA ÄR BÄST!)
Men ihelgen ska jag ha henne VARJE helg!:D Kulkul.
Men veckan ser ut så här:

Måndag: skola & ridlektion på Lallis
Tisdag: skola
Onsdag: skola
Torsdag: STUDIEDAG & rida Lallis, va med Moa, Virre och lite pers.
Fredag: STUDIEDAG & rida Lallis, va med Moa, Virre och lite pers.
Lördag: Rida Lallis och något mer.
Söndag: Rida Lallis och något mer.

Hör av er på (mp) om ni vill något.
Hejhej!;)

1 kommentar: